måndag 13 oktober 2014

Samarbete med Electrolux


Jag hade förmånen att få samarbeta med Electrolux. Jobbet  gjordes redan i augusti månad, börjar lära mig att saker görs väldigt tidigt. Alla tidigare vinnare har varit med i deras annonsblad och visst upp deras favorit redskap och detta blev även mitt uppdrag. Vad är då mina favoriter:
Stavmixer
Elvisp
Assistent
Electrolux ångugn ( som jag just nu försöker få mina föräldrar att köpa)
Bra mixskålar sen att de nya Margareta skålarna har härliga färger är ju inte fel, eller min mamma tycker så.
Vi var hos fotograf  Per-Erik Berglund som även fotograferar för kocklandslaget  han var riktigt duktig att få ut det bästa av  mig och samtidigt ha kul.
Håll utkik efter novemberbladet för electrluxehome där jag kommer att vara med. På Electrolux FB-sida kan man läsa en lite längre intervju.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar